Wednesday, February 22, 2017

(නො)කළ යුත්තේ කුමක්ද?

ප්‍රබුද්ධ උරුමයෙන් බොහෝ කලකට පෙර ඈත්වුන ලාංකික වම ප්‍රචණ්ඩ අමානුෂික බව වෙත පහසුවෙන් ඇදී යන අතර එම ප්‍රචණ්ඩ බව හරහා සමාජයට දිනා දුන් දෙයක්ද නැත.  සංකේතීය කිසිවක් ඔවුන්ට සමාජය ට ශේෂ කර දිය නොහැකි විය. විශේෂයෙන් විජේවීර විසින් පටන් ගත් තරුණ නිර්ධන (සුළු ධනේශ්වර ගොවි) පන්ති බල මුළු ගැන්වීම අවසන් වුයේ වර්ගවාදයකිනි. අනන්‍යතා දේශපාලනයකිනි. රැඩිකල් බව නිස්සාර ජාතිවාදයක් බවට පත්කිරිමෙනි....සුළු ධනේශ්වර පන්තිය ම එකිනෙකා මරාගැනිමෙනි. විජේවීරගේ රැඩිකල් වමට කළහැකි වුයේ එක් දෙයක් පමණි. මිනිසුන් මරා  ඔවුන්ගේ ඔළු ලී රිටක ගසා පාරේ හැමෝටම පෙනෙන්න තබන විට, මිනිසුන් නිරුවත් කර පාරේ හිටගෙන සිටින ලෙස දේශප්‍රේමින් අණකරන විට, තමන්ට විරුද්ද මාධ්‍යවේදීන් ඝාතනය කරන විට, මිනිසුන්ගේ හැදුනුම් පත් එකතු කරන විට, අද දවසේ වධකාගාර පවත්වා ගෙන යන විට පවා ඔවුන් ලෝකයට පෙන්වා දෙන්නේ එක දෙයකි. ඒ මිනිස් ජීවිතවල ට තමා කිසිදු වටිනාකමක් නොදෙන බවයි. දැන් සිදුවන්නේද එදා සිදුවූ දෙයමය. අද දවසේ විජේවීර ගේ අවතාරය විජේවිරටත් හොරෙන් (දේශප්‍රේමී ජනතා ව්‍යාපාරය මෙන්) නැවත සැරිසැරීම ට පටන් ගෙන ඇත (විජේවීර පැළඳි ලොකු කණ්නාඩි වෙනුවට අද එම නායකයන් සන්ග්ලාස් දාගෙන ඇත. වෙනස එයයි. බටහිර නිල් චිත්‍රපට වල ඇති දෑ වදකාගාරයේ ප්‍රයෝගිකව කරන විට මෙම ක්‍රමය හා වඩාත් ආශාක්ත වී සිටින්නේ කවුද යන්න හැමෝට ම මනෝ විශ්ලේෂණය තුල පැහැදිළි විය යුතුය). ඉහත වධකාගාර හරහා නැවතත් ඉතිහාසය පුනර්වාචි වීම ආරම්භ වී ඇත. තවත් එවන් වමක් ඇතිකිරීම වෙනුවෙන් අපගේ අදහස් සෘජුව හෝ වක්‍රව සේවය කරන්නේ නම් එවිට එම අදහස් දැක්වීම පවා පලක් නොවේ. එවිට කලයුතු වඩාත් රැඩිකල් දෙය වන්නේ නිශ්ශබ්ද වීමයි! 
"Noise does not cancel out noise, silence does".
අවසන් වශයෙන් කිව යුත්තේ මේ මොහොතේ 'කළ යුත්තේ කුමක්ද' යන ප්‍රශ්නයට කිසිවකුට පිළිතුරු නැති බවයි. අප විශ්වාස කරන පරමාදර්ශ වෙනුවෙන් තවමත් සෘජුව පෙනී සිටින්නේ 'ලංකා ඊ නිව්ස්' (lankaenews) පමණක් දැයි සිතෙන තරමට අනෙක් මාධ්‍ය මෙම මුලධර්මවාදය විවේචනය නොකිරීම ට අදිටන් කරගෙන ඇත. මෙම නොසැලකිලිමත් බවේ වන්දිය (price for ignorance) කොතෙක්ද යන්න ගැන කාටවත් වගේ වගක් නැත. සිහිපත් කලයුතු දෙය වන්නේ මෙවන් කුඩා රැඩිකල් සමාජ තීරුවක් විසින් ඊජිප්තුවේ මුබාරක් සහ ලිබියාවේ ගඩාෆි ගෙදර යැවූ බවය. ආපතික දේවල් සිදුවීමට මහා වෙලාවක් යන්නේ ද නැත. ඒ සඳහා ගොඩක් අය වුවමනාද නොවේ. කුඩා නියඟයකට මුහුණ දීමට නොසුදානම් ආණ්ඩුවකට එක්වර සිදුවන තරුණ නැගිටීමක් යටපත් කල හැකිවේද? උතුරේ ජාතිවාදය තුල කල දේ දකුණේ එසේම කල හැකිද? යම් මොහොතක සිදුවීමට නියමිත පරස්පරතා හි මුණගැසීම් (වම සහ ජාතිවාදය) ගැන මෛත්‍රී පාලනයට අදහසක් ඇත්ද? වමේ පක්ෂ එවිට කරන්නේ කුමක්ද? මෙම වෛරී දේශපාලනයෙන් මිදී ප්‍රබුද්ධ, මිනිස් බුද්ධිය සහ විශ්වීය වටිනාකම් මුල් කරගත් දේශපාලනයක් වෙනුවෙන් පෙනී සිටින ඕනෙම අයෙක් විසින් කල යුතු දෙය නම් මෙම මුලධාර්මික, නොමිනිස්, ප්‍රාථමික බව පරාජය කිරීමයි.  අද දවසේ වධකයන් හෙට අපව පාලනය කරන්නේ නම් එවිට? 

විසිවන සියවසේ දී වුව ද මිනිසා සතුටින් තැබීමට 'බටහිර' ධනවාදය නිෂ්පාදනය කරන භාණ්ඩ වලට (වධකාගාරයේ අත්හදා බලන ව්‍යග්‍රා ඖෂධ මෙන්ම) නොහැකි බව පැවසුවේ මහත්මා ගාන්ධි ය. ඉතින් විසි එක්වන සියවස ගැන කුමන කතාද! 'බොහෝ දුර ඇවිද ගොස් ඔබ නැවතුන විට නැවතත් ඔබ ආරම්භ කළ තැනට ම පැමිණ ඇත්නම් එවිට...' (මහත්මා ගාන්ධි).

වධකාගාරයේදී නවකයන්ට සිසුවියන්ගේ මුත්‍රා පොවලා...  http://www.lankaenews.com/news/5351/si

නවක වදය නතර කිරීමට කඩිනම් ක්‍රියාමාර්ග ගත යුතුයි .http://yukthiya.lk/5277-2/

No comments:

Post a Comment