Thursday, May 3, 2018

මරණ තර්ජන මැද නිල් චිත්‍රපටවල රඟපෑ Mia Khalifa

Image from Hustler

නිල් සිනමාව ලංකාවේ තහනම් මෙන්ම බරපතල වරදක් ලෙස සලකන නමුත් බොහොමයක් බටහරි රටවල එය වාණිජමය කර්මාන්තයක් බවට පත්ව තිබේ. එවැනි තත්වයක් යටතේ නිල් සිනමාවේ මෑත කාලීනව සුප්‍රසිද්ධම තරුව බවට පත්වූ මියා කාලිෆා ඇයට මුහුණදෙන්නට සිදුවූ සහ සිදුව ඇති මරණ තර්ජන සම්බන්ධයෙන් බී.බී.සී ගුවන් විදුලිය සමග පැවති වැඩසටහනකදී අදහස් දැක්වීය.

'2015 දී එක් නිල් චිත්‍රපට ජවනිකාවක් කරන්න සූදානම් වෙද්දි එහි අධ්‍යක්ෂකවරයා ඇවිත් මට පිටපත් පෙන්නුවා. එයට අනුව මා එම ලිංගික ජවනිකාව අතරේ හිජාබයක් (ඉස්ලාම් කාන්තාවන් හිස වැසීමට භාවිතා කරන ආවරණය) ඇඳිය යුතුව තිබුණා. මම කිව්වා ඔයා හදන්නේ ඔයත් මැරිලා මාවත් මරණ වැඩක් කරන්න තමයි කියලා.. කොහොමවුනත් අධ්‍යක්ෂකවරයාගේ වුවමනාවට සිද්ධවුණු ඒ ජවනිකාවේ රූපගත කිරීම්වලට හරියටම සතියකට පස්සේ මට මුලින්ම මරණ තර්ජන ගලාගෙන ආවා'.

වසර 2015 දී මියා කාලිෆාට එරෙහිව ISIS සංවිධානය විරෝධය පෑමෙන් අනතුරුව විවිධ මාර්ගවලින් මරණ තර්ජන සිදුකිරීම ආරම්භ කෙරිනි. එසේම 2016 වසර වන විට ඔවුන්ගේ ඝාතන ලයිස්තුවේ මියා කාලිෆාට ඉහළම තැනක් ලැබී තිබුණි.

ඒ ජවනිකාව ප්‍රසිද්ධියට පත්වුණාට පස්සේ ලෙබනනයෙන් මගේ පුරවැසිභාවය තහනම් කලාමගේ පවුලේ අය මාව පවුලෙන් ඉවත්කලාමුළු මැදපෙරදිගම මගේ පස්සෙන් පන්නන්න පටන්ගත්තා. twitter වල හිටිය හැම මුස්ලිම් ජාතිකයෙක්ම මට පහරදෙන්න පටන් ගත්තාමගේ instegram එකවුන්ට එක හැක්කලා. පුළුවන් හැමදේම ඔවුන් කලා. පස්සේ ඔවුන් මම තනිවම ජීවත්වෙමින් සිටි නිවසේ චන්ද්‍රිකා ඡායාරූපයක් අරගෙන අන්තර්ජාලයට නිකුත් කරලා මාව මරන්න කියලා අන්තවාදීන් පෙළඹෙව්වා.. 
ඒත් අද ඒ හැමදෙයක්ම දිහා බලලා මම පැත්තකට විසිකරනවා. මොකද මම ඒ දේවල්වලට එදා වගේම අදත් සැලෙන්නේ නැති නිසා."

මියා කාලිෆා ලෙබනන් ජාතික කතෝලික දෙමව්පියන්ට දාව ඉපදුනු අතර ඇය දර්ශනවාදය පිළිබඳව උපාධියක්ද හදාරා ඇත. 2015 වසරේ දී නිල් චිත්‍රපට කර්මාන්තයට පිවිසුණු ඇය කෙටි කලක් තුල ඉන් ඉවත්වූවද අදටත් ඇය රඟපෑ ජවනිකා ලෝකය පුරා නිල් චිත්‍රපට ලෝලීන් අතර බෙහෙවින් ප්‍රචලිතය.

Courtesy of her.lk
........................................................................................................
ලෝක ගෝලය මුළුල්ලේම ධනවාදය විසින් මරා දමමින් යන පිතෘ මුලිකත්වයේ වේදනාව කැලිෆෝනියා සානුවේ මියා කලීෆා පෙනී සිටින ප්‍රමෝද සංස්කෘතිය වෙත 'මරණ තර්ජනලෙසින් ඉස්මතුව ඒම එතරම් අරුමයක් වන්නේ කෙසේදපෙරදිග එදිනෙදා යථාර්තය පෙරළා යටත්විජිත ස්වාමියා වෙත ඉංග්‍රීසි භාෂාවෙන් ප්‍රක්ෂේපනය කරන රුෂ්ඩි කරා මරණය පැමිණෙන්නේ  මෙම පිතෘ ඝාතක පසු නුතන ධනවාදයට එරෙහිව 'ත්‍රස්තවාදීන්' (බටහිරට අනුව) කරන කරන පුර්ව නුතන ප්‍රතිචාරයක් ලෙසිනි. විජිතකරණයේ වේදනාව සහ අසමාන බවේ වේදනාව මෙන්ම තම පැරණි ලෝකය අහිමිවීමේ වේදනාවද පිරිමි ලෝකය පිටකරන්නේ හස්ලර් සමාගමෙන් කුලියට ගෙන ඇති කලීෆා ගේ ශරීරය මතිනි. මියා කලීෆා දෙස බලා හස්ත මෛතුන්‍යයේ යෙදෙන සහ එසේ යෙදී පසුව මරන්නට හොයන ඇයගේ ශරීරය විසින් කරන්නේ එම සටන්කාමී පිරිමි ලෝකය ක්ෂිතියට ලක් කිරීමයි. අප කැමති වුවද අකමැති වුවද මිය යමින් පවතින පිරිමි ලෝකය වෙනුවෙන් ලෝක ගෝලය තුල සටන් වදින්නේ ඉස්ලාමිය කැරළිකරුවන් පමණය. කලීෆා ගේ 'නිදහසවෙනුවෙන් පෙනීසිටීම තුල ම මියයන පිරිමි ලෝකයේ හිස්ටරික වේදනාව (Boko Haram හෝ ISIS) අමතක කිරීම බරපතල දේශපාලන වරදකි.   


No comments:

Post a Comment